piątek, 3 maja 2013

                                                Espeon VS Pikachu   
Kiedyś Ash wyzwał mnie na walkę Pokemom. Wybrałam Espeona, a on Pikachu.

Espeon używa prędkości!
Mimo że Pikachu oberwał, podnosi się i walczy dalej.
Ash wydał mu komędę:Pikachu użyj pioruna!
Espeon się nie poddaje. Kazałam jej użyć psychofali.
Pikachu używa pioruna. 
Ataki się zderzyły. Następnie Pikachu używa elektro akcji.

Espeon postanowiła uciec. Elektro akcja może jej zaszkodzić!
Wydałam Espeonowi komędę, miał użyć konfuzji.
Pikachu znów używa pioruna. Espeon atakuje kulą energi. Ataki się zdeżyły.
Co za spektakularna walka!!! Pikachu zaatakował szybkim atakiem.
Espeon nieźle oberwał ale zakończył walkę psychofalą!
Pikachu jest niezdolny do walki. Wygrałam Ja!
  


                   KONIEC

1 komentarz: